چند درصد مردم ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟ ترک اینترنت چه تأثیری بر سلامت مغز می‌گذارد؟ استفاده ابزاری از زنان در ایتا ممنوع شد نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن: روش‌ها و نکات آیا طراحی دوربین آیفون ۱۷ پرو تغییر می‌کند؟ ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد
سرخط خبرها

«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد
ایلان ماسک همچنان برای متهم کردن توئیتر به ارائه نادرست تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌ها در این پلتفرم، همه کار می‌کند و در جدیدترین اقدام خود شرکت‌های تبلیغاتی را احضار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک که در تلاش است قرارداد خرید توئیتر را لغو کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های جعلی و ربات در این شبکه اجتماعی، به دنبال اسنادی از شرکت‌های فناوری تبلیغاتی است.

توئیتر به دلیل اینکه ماسک می خواهد این قرارداد را لغو کند از او شکایت کرد. دادگاه رسیدگی به این پرونده ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد.

وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science و DoubleVerify را برای ارائه هرگونه سند یا ارتباطی درباره دخالت آنها در بررسی حساب ها یا مشارکت در هرگونه ممیزی کاربران توئیتر احضار کرده اند.

این دو شرکت که در نیویورک مستقر هستند، از فناوری برای تأیید اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود، استفاده می کنند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند تبلیغاتی که برای آنها پول پرداخت می‌کنند، توسط مشتریان دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار.

ماسک در پاسخ به توئیت کاربری که درباره نحوه حسابرسی توئیتر سرویس خود سوال کرد، گفت: این ها سوالاتی هستند که توئیتر تمام تلاش خود را می‌کند تا از پاسخگویی به آنها اجتناب کند.

در یک دادخواست متقابل در اوایل این ماه، ماسک ادعا کرد که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توئیتر، ۶۵ میلیون کمتر از آن چیزی است که این شرکت گفته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->