کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۸ تیر) + آموزش چرا گربه‌ها بیشتر به انسان‌ها میومیو می‌کنند؟ جزئیاتی جدید از اپل واچ سری ۱۰ | صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک‌تر قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ مشخص شد قابلیت ترجمه همزمان تماس‌ها با Galaxy AI به واتساپ اضافه می‌شود کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۷ تیر) + آموزش وعده‌های مسعود پزشکیان درباره اینترنت و مسئله فیلترینگ چه بود؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۱۶ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) اولین تصاویر از گلکسی بادز ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی + عکس حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوگل پیکسل ۹ | قدرت شناسایی حتی هنگام رطوبت و چرب‌بودن دست علت ریزش قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر چیست؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر)
سرخط خبرها

«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد
ایلان ماسک همچنان برای متهم کردن توئیتر به ارائه نادرست تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌ها در این پلتفرم، همه کار می‌کند و در جدیدترین اقدام خود شرکت‌های تبلیغاتی را احضار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک که در تلاش است قرارداد خرید توئیتر را لغو کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های جعلی و ربات در این شبکه اجتماعی، به دنبال اسنادی از شرکت‌های فناوری تبلیغاتی است.

توئیتر به دلیل اینکه ماسک می خواهد این قرارداد را لغو کند از او شکایت کرد. دادگاه رسیدگی به این پرونده ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد.

وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science و DoubleVerify را برای ارائه هرگونه سند یا ارتباطی درباره دخالت آنها در بررسی حساب ها یا مشارکت در هرگونه ممیزی کاربران توئیتر احضار کرده اند.

این دو شرکت که در نیویورک مستقر هستند، از فناوری برای تأیید اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود، استفاده می کنند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند تبلیغاتی که برای آنها پول پرداخت می‌کنند، توسط مشتریان دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار.

ماسک در پاسخ به توئیت کاربری که درباره نحوه حسابرسی توئیتر سرویس خود سوال کرد، گفت: این ها سوالاتی هستند که توئیتر تمام تلاش خود را می‌کند تا از پاسخگویی به آنها اجتناب کند.

در یک دادخواست متقابل در اوایل این ماه، ماسک ادعا کرد که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توئیتر، ۶۵ میلیون کمتر از آن چیزی است که این شرکت گفته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->