تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم انتشار آگهی مسکن بدون ثبت اطلاعات ملک در سامانه املاک و اسکان ممنوع است
سرخط خبرها

«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
«ایلان ماسک» دست به دامن شرکت‌های تبلیغاتی| اختلافات با توئیتر ادامه دارد
ایلان ماسک همچنان برای متهم کردن توئیتر به ارائه نادرست تعداد حساب‌های جعلی و ربات‌ها در این پلتفرم، همه کار می‌کند و در جدیدترین اقدام خود شرکت‌های تبلیغاتی را احضار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک که در تلاش است قرارداد خرید توئیتر را لغو کند، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های جعلی و ربات در این شبکه اجتماعی، به دنبال اسنادی از شرکت‌های فناوری تبلیغاتی است.

توئیتر به دلیل اینکه ماسک می خواهد این قرارداد را لغو کند از او شکایت کرد. دادگاه رسیدگی به این پرونده ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد.

وکلای ماسک دو شرکت Integral Ad Science و DoubleVerify را برای ارائه هرگونه سند یا ارتباطی درباره دخالت آنها در بررسی حساب ها یا مشارکت در هرگونه ممیزی کاربران توئیتر احضار کرده اند.

این دو شرکت که در نیویورک مستقر هستند، از فناوری برای تأیید اینکه تبلیغات دیجیتال توسط افراد واقعی مشاهده می شود، استفاده می کنند. تبلیغ‌کنندگان از این خدمات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند تبلیغاتی که برای آنها پول پرداخت می‌کنند، توسط مشتریان دیده می‌شوند و نه ربات‌های خودکار.

ماسک در پاسخ به توئیت کاربری که درباره نحوه حسابرسی توئیتر سرویس خود سوال کرد، گفت: این ها سوالاتی هستند که توئیتر تمام تلاش خود را می‌کند تا از پاسخگویی به آنها اجتناب کند.

در یک دادخواست متقابل در اوایل این ماه، ماسک ادعا کرد که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد توئیتر، ۶۵ میلیون کمتر از آن چیزی است که این شرکت گفته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->